ورود
نام کاربری :   
کلمه عبور :   
[عضویت]
آمار بازدید
 بازدید این صفحه : 2358
 بازدید امروز : 66
 کل بازدید : 146526
 بازدیدکنندگان آنلاين : 9
 زمان بازدید : 0/4000
نظرسنجی
نظر شما در مورد وب سايت چيست ؟

نظر شما:
عالي
خوب
متوسط
ضعيف

صفحه اصلي > طرح و برنامه > آرمان و رسالت 
آرمان و رسالت

آرمان /چشم‌انداز/:vision

اين مديريت در صدد ارائه خدمات فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT) در جهت نيل به اهداف عاليه دانشگاه از جمله رضايت كليه ذينفعان ميباشد.

 

استراتژي :

بكارگيري ابزارهاي نوين و فناوري‌هاي مبتني بر اتوماسيون.

 

ماموريت /رسالتmission/:

رسالت وجودي مركز فناوري اطلاعات ارتباطات و آمار دانشگاه ، ارائه ابزارهاي مبتني بر فناوري اطلاعات و ارتباطات  (ICT) در جهت ارتقاء مأموريت‌هاي اصلي دانشگاه مي‌باشد بطوريكه بوسيله ابزارهاي ياد شده، اين مركز به بهترين وجه، ‌دقت،‌ اثربخشي، سرعت و صحت اطلاعات موجود در دانشگاه را تضمين مي‌كند.

 

شرح وظايف:

1)  نظارت عاليه بركليه قراردادهاي IT و ICT واحدهاي تابعه دانشگاه (نرم افزاري، ارتباطي،‌خريدهاي سخت‌افزاري)

2)    نياز سنجي كليه نيازهاي مبتني بر فناوري اطلاعات مجموعه دانشگاه

3)    تدوين استانداردها و طرح جامع بكارگيري ابزارهاي فناوري اطلاعات

4)  نياز سنجي و امكان سنجي براي خريد نرم‌افزار به همراه كليه مراحل تأييد پيمانكار مربوطه و تهيه اسناد مربوط به RFP پروژه و اجرا و نظارت بر كليه مفاد فني قراردادها

5)  نظارت بر كليه فرآيندهاي خريد سخت افزار و انجام مناقصات و نظارت بر عمليات و بررسي درخواست خريد از ساير واحدها در كل استان و ارسال جواب و ارائه طرح و نقشه و هماهنگي‌هاي لازم با شركت‌هاي مختلف و نظارت بر تمامي قراردادهاي پشتيباني شبكه

6)  نظارت و پشتيباني اتوماسيون اداري دانشگاه، راه‌اندازي و رفع اشكال و نواقص در سطح واحدهاي تابعه دانشگاه و تهيه backup از داده‌هاي سيستم

7)  هماهنگي و نظارت در اجراي طرح نظام نوين آماري در حوزه‌هاي معاونتها و واحدهاي تابعه دانشگاه، طراحي و استاندارد سازي فرمهاي آماري،‌ اجرا و نظارت بر طرح آمارگيري سالانه تسهيلات بهداشتي و درماني در مناطق جغرافيايي تحت پوشش دانشگاه، پردازش و تحليل آماري داده‌هاي جمع‌آوري شده با استفاده از نرم‌افزارهاي مربوطه و انعكاس نتايج آن، تهيه و تنظيم نشريات آماري دانشگاه، پاسخگويي به نيازهاي آماري واحدهاي مختلف دانشگاه و ساير نهادها و سازمانها، نظارت بر نحوه تدوين فرمها و شاخصهاي آماري و جمع‌آوري اطلاعات در ساير واحدهاي دانشگاه.

 ارتباطات و تعاملات  با ساير مديريتها:

-ارتباط غير مستقيم با امور مالي در موارد قراردادها، استعلامات، فاكتورها

-ارتباط مستقيم با امور عمومي در موارد هماهنگي جهت خريد و تحويل اجناس

-ارتباط مستقيم با دفتر فني در موارد ارائه مشخصات فني شبكه

-ارتباط مستقيم با نيروي انساني در موارد هماهنگي آموزش كاركنان

-ارتباط غير مستقيم با بودجه بواسطه معاونت پشتيباني

-ارتباط غير مستقيم جهت هماهنگي آماري با كليه معاونتها و مديريتها در سطح استان جهت هماهنگي ارسال و دريافت

 

بيانيه ارزش در مركز فناوري اطلاعات ارتباطات و آمار دانشگاه:

1)    قانون مداري

2)    رعايت كرامت انساني و احترام متقابل

3)    مشتري مداري

4)    حمايت از خلاقيت و نوآوري

5)    حضور به موقع در محل كار

6)     مسئوليت پذيري

7)    تبادل نظر و همكاري با ساير واحدها

8)    تصميم‌گيري مبتني بر اطلاعات صحيح و به موقع

9)    سرعت عمل

10)    دقت در انجام عمليات و وظايف

11)    اثر بخش در كليه فرآيندهاي مرتبط

12)    كارايي در انجام امور مرتبط

طراحي واجرا: اداره مهندسي نرم افزار مديريت فناوري اطلاعات، ارتباطات و آمار دانشگاه

 Copyright © 2011-2012 Hamedan University of Medical Scinces - All rights reserved